fredag 22 januari 2010

Sjung om brev


Sjung om brev är ett bytesprojekt för dig som längtar efter spännande post.

Vi gör det enkelt:
du anmäler ditt intresse via mail innan söndag 31 januari.
Du kommer sedan tilldelas en mailadress till någon av de andra deltagarna i projektet.
Er uppgift blir att byta postadresser och efter det växla någon typ av present. Det kan vara något du gjort själv, något du inhandlat på loppis, något brukat, något nytt, något som går att äta eller vad-som-helst som du tycker passar.

Om du vill, skicka gärna ett foto på vad du fått som bytespresent så lägger vi upp det som dokumentation här på bloggen.
Adressen till oss är: dittperspektiv@gmail.com.

Vi genomför först ett provbyte för att se om allting fungerar.
Välkommen att delta!

21 kommentarer:

lisa lightning sa...

jag, jag, jag!

Limpy sa...

Åh, vilken fantastisk idé! Jag vill också vara med!

VI BAKOM RIDÅN sa...

JA!
Alltså hajja grejen med POST! Det är så himla KUL!

Gallo sa...

Även om jag inte ens hunnit bidra till karnevalen än, så är det här för bra för att stå över. Sign me up!

Gallo sa...

VBR: Vore kanske listigt... :)

VI BAKOM RIDÅN sa...

GALLO:

Ippie!!
Du kanske kan skicka ett mail till adressen som är angiven - så att vi kan ge den till den som du ska byta graj med sen! : )

Och vi byter tema på Karnevalen imorn!

Gallo sa...

Ang. karnevalen...då kanske jag skall se till att få tummen ur och få något gjort... All hail the queen of procrastination!

VI BAKOM RIDÅN sa...

Ja!!!
Bara görde!

Anonym sa...

Jag är på!

saralill sa...

Jag vill vara med!

VI BAKOM RIDÅN sa...

Taivann:

Bra! Vi gillar människor som är på. Skicka in ett mail så vi har din adress!

Saralill:

Ja, va med!!!

Blajkel sa...

Låter som upplagt för stalking.

Gallo sa...

,den renaste formen av kärlek.

HMB sa...

du vill vara stalkad, blajkel "bara vara ifred" pfssss...

Gallo sa...

Finns det någon tanke om gemensam tidsrymd? Till exempel, inte för att det skulle behövas, men ändå, för att personer, som möjligen skulle kunna vara jag, eller någon som jag, eller någon som inte alls är som jag, skulle kunna få tummen ur i rimlig tid?

HMB sa...

jaaa, jag vet inte faktiskt. Vi tänkte nog att det skulle vara ganska öppet för att undvika kreativ pressdöd.

Men inom en månad kanske? Är det rimligt?

Gallo sa...

Låter rimligt för mig i alla fall, övriga får klaga om det känns för kort eller för långt. :)

o_O sa...

Å. Jag har inte fått iväg mitt brev än. Men det har precis landat en avi på min hallmatta. Däremot har jag gjort en spellista till er, till oss, till alla! http://open.spotify.com/user/chikan/playlist/5xJ31WNnkY8RxEt0HQJVSV

Ps. Jag hatar att jag valde chikan som användarnamn. Det ska inte uttalas chickan, utan chikaan. Okej? Okej.

Limpy sa...

Åh, så spännande! :)

HMB sa...

Celina! kul med en lista!! hurra!


och jag komemr nog få klart mina saker den här veckan.... förhoppningsvis.
Hur går det för er andra?

Gallo sa...

Paketet beräknas läggas i gul låda, eller postkontor om luckan visar sig vara för liten, idag eller imorgon... :)